مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» انتشار بازی Red Dead Redemption 2 برای پی سی بار دیگر قوت گرفت

هرچند راکستار گیمز یا تیک-تو اینتراکتیو هیچ اشاره‌ای به نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 نکرده‌اند اما در چند ماه اخیر شاهد انتشار شایعات و گزارش‌های فراوانی پیرامون این موضوع بوده‌ایم. حال، مدرک دیگری پیدا شده است که نشان می‌دهد جدیدترین ساخته راکستار گیمز بالاخره برای دارندگان پلتفرم‌ پی سی در دسترس قرار می‌گیرد.

یکی از کاربران توییتر که JakoMako51 نام دارد، اخیراً متوجه شد در کدهای وبسایت سوشال مدیای راکستار گیمز به نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 اشاره شده است. این مدرک شاید به اندازه کافی بزرگ و امیدوار کننده نباشد اما نخستین باری است که راکستار گیمز رسماً به نسخه پی سی اشاره می‌کند.

کاربر JakoMako51 در توییت خود نوشت عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برای پلتفرم پی سی دیگر کاملاً قطعی است. افراد علاقه مند به مشاهده مدرک می‌توانند به این لینک مراجعه کرده و عبارت RDR2_PC_Accomplishments را جستوجو کنند.

 

 

همان‌طور که اشاره شد، پیش از این نیز شایعات و مدارک مختلف به انتشار بازی Red Dead Redemption 2 برای پلتفرم پی سی اشاره می‌کردند. حال که کدهای نسخه پی سی در وبسایت سوشال مدیای راکستار گیمز قرار گرفته، به نظر می‌رسد بیانیه رسمی این استودیو بازی سازی آمریکا در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود. با در نظر گرفتن اینکه GTA V یک سال پس از عرضه برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان برای پی سی منتشر شد، می‌توان امیدوار بود نسخه پی سی ماه‌های پایانی سال جاری میلادی به دست علاقه مندان برسد.

Red Dead Redemption 2 که سومین نسخه از سری رد دد است، پیش درآمدی بر نسخه دوم این سری محسوب می‌شود. این عنوان اکشن ماجراجویی روایتگر یک قانون شکن با نام آرتور مورگان بوده که عضو گروه ون دِر لیند است. آرتور در کنار دیگر اعضای گروه تنها به دنبال یک زندگی عادی و بی دردسر در غرب وحشی هستند که نسبت به گذشته تغییرات بسیاری کرده اما گروه‌های رقیب و نیروهای دولتی هر بار مزاحم شده و آرامش آن‌ها را بر هم می‌زنند.

این محصول نه تنها بازخوردهای بسیار مثبتی را از منتقدین و کاربران دریافت کرد، بلکه عملکرد فوق العاده‌ای در بحث فروش داشته است. Red Dead Redemption 2 تنها در سه روز اول عرضه ۷۲۵ میلیون دلار برای سازندگانش درآمد داشت تا بدین ترتیب بهترین هفته افتتاحیه را در تاریخ محصولات سرگرمی داشته باشد. این عنوان همچنین موفق شد در دو هفته نخست انتشار ۱۷ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده