مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» لیست تغییرات مد کریر در فیفا 20 منتشر شد

حدودا یک هفته قبل بود که الکترونیک آرتز از لیست تغییرات اعمال شده در مد آلتیمیت تیم فیفا 20 رونمایی کرد و حال نوبت به مد کریر (Career) رسیده است. اگرچه این مد از طرفداران بسیاری برخوردار است اما طی دو سال گذشته شاهد تغییرات قابل توجهی در آن نبودیم. اینطور که به نظر می‌رسد، الکترونیک آرتز تغییر رویه داده و قصد دارد تا تغییرات مهمی را در مد کریر جدیدترین نسخه فیفا اعمال کند.

طبق لیستی که الکترونیک آرتز منتشر کرده، طرفداران کریر مد می‌توانند منتظر تغییرات بسیاری باشند که مهم‌ترین آن‌ها احتمالاً کنفرانس‌های مطبوعاتی پویا است: «هدف ما این است که با خلق شرایط مختلفی که کاربر در کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل و بعد از بازی با آن‌ها مواجه می‌شود، جان تازه‌ای به تجربه مربیگری ببخشیم.»

با توجه به متن بیانیه، در جریان کنفرانس‌های مطبوعاتی که قبل و بعد مسابقات مهم برگزار می‌شوند، روزنامه نگارها سوالات مختلفی می‌پرسند و کاربر نیز این قابلیت را دارد تا براساس سلیقه‌اش پاسخ دهد. نوع سوالات نیز بسته به نتیجه مسابقه، گل‌های رد و بدل شده، حریف، فصل مسابقات و مرحله‌ای از جام که مسابقه در آن برگزار می‌شود فرق خواهد داشت.

 

 

به همین ترتیب، مربی می‌تواند با بازیکنان تیم خود از طریق یک رابط کاربری که مخصوص ارسال و دریافت پیام طراحی شده گفتگو کند. مربی در این بخش با درخواست‌های مختلف بازیکنان روبرو خواهد شد که ممکن است برخی از آن‌ها از شرایط راضی بوده باشد و برخی نیز ممکن است ناراضی بوده باشه و سعی داشته باشند تا توجه مربی را به خود جلب کنند. مربی نیز می‌تواند به روش‌های مختلف شرایط را برای بازیکن بهبود ببخشد یا مشکل را به‌طور کامل حل کند.

سیستم شرایط روانی بازیکنان نیز در فیفا 20 با تغییرات گسترده‌ای روبرو شده است. جدا از کنفرانس‌های مطبوعاتی و گفتگوهای دو نفره، عوامل دیگری نیز روی شرایط روانی بازیکنان تاثیر می‌گذارند. در نتیجه، کاربر باید توجه ویژه‌ای به مدت زمان حضور بازیکن در مسابقات، دستمزد و عملکرد فردی و تیمی داشته باشد، زیرا شرایط روانی مثبت می‌تواند بهبود عملکرد بازیکن را به همراه داشته باشد. بنابراین، انتخاب پاسخ‌های درست در هنگام گفتگو و به کار گیری بازیکنان مناسب در ترکیب اصلی تیم اهمیت بالایی دارند.

بزرگ‌ترین تغییر دیگری که در مد کریر امسال شاهد خواهیم بود، میزان استعداد (Potential) بازیکن است که با توجه به عملکردش تغییر می‌کند. برای مثال، اگر یک فرد جوان که در پست مهاجم بازی می‌کند، گل‌های زیادی را در نخستین فصل حضورش به ثمر برساند، با افزایش میزان استعداد روبرو خواهد شد. همچنین اگر یک بازیکن مُسن عملکرد خوبی در تیم خود داشته باشد، امتیاز‌های او با نرخ کمتری کاهش می‌یابند.

مواردی که تاکنون به آن‌ها اشاره شده، تغییرات بزرگی هستند که طرفداران می‌توانند منتظرشان باشند. جدا از این‌ها، بهبودها و تغییرات کوچکی نیز در دیگر بخش‌های مد کریر صورت گرفته است. برای مثال، می‌توان به ابزارهای بیشتر و جدید برای شخصی مربی اشاره کرد که به واسطه آن‌ها کاربر می‎‌تواند یک مربی زن خلق کند. همچنین قابلیت انجام تعویض چهارم در رقابت‌هایی که از این قانون پشتیبانی می‌کنند اضافه شده است.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی فیفا 20 در تاریخ ۵ مهر ماه برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده